postheadericon Бінарний урок-проект

Одним із питань у роботі творчих учителів школи стала проблема застосування на практиці нетрадиційних, нестандартних уроків. Сучасна методика пропонує безліч інтерактивних форм проведення . Справа за вчителем: обирати, експериментувати залежно від досвіду, бажання, можливостей та вмінь.Вчитель початкових класів Іванова Л.О. та вчитель російської мови Петреченко О.В. перевірили на практиці одну з найцікавіших нестандартних форм проведення уроку: бінарний урок-проект із використанням психологічних прийомів : російська мова та спецкурс Ш.Амонашвілі «Шляхи вирощування писемно-мовленнєвої діяльності». Суть бінарного уроку в тому, що креативність двох педагогів переростає у творчий процес учнів та формує в останніх креативну компетентність. Учні 2-А та 2-Б класів перетворилися на працьовитих мурашок. Діти в цікавій формі розповіли про життя та звички мурашок, переглянули захоплююче відео, практично довели, що мурашки – найсильніші тварини .Прочитавши та проаналізувавши вірш С.Міхалкова «Будь людиною», другокласники довели, що життя мурах дійсно можна назвати досконалим.
Учитель – професія цілодобова, а якщо ти не навчишся захоплювати, мати творчі зацікавлення…то що ж цікавого в тобі знайдуть діти?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Залиште відповідь

Опитування

Чи потрібно проводити свято "День іменинника" в класі для дітей?

View Results

Loading ... Loading ...
ВІТАЄМО
Бігдаш Олександра
13 листопада
Дмитрієв Марк
12 листопада
Жданов Євгеній
15 жовтня
Андрійчук Мілана
13 жовтня
Пронік Кіра
1 жовтня
Рацина Вероніка
1 жовтня

pirog6

Щастя зичимо вам щиро,
Сонця,радості та миру.
Будьте ви завжди здорові,
Будьте ви завжди красиві
Чемні,лагідні,дбайливі.

Недавні записи