postheadericon Вчимося розв’язувати задачі.

Задачі на знаходження невідомого зменшуваного

 Коли Оленка з’їла 3 цукерки, у неї залишилося 5 цукерок. Скільки цукерок було в Оленки спочатку?

 Було →             зменшуване

З’їла →               від’ємник

Залишилося → різниця

Зменшуване завжди більше число, тому:

Щоб знайти невідоме зменшуване, треба до різниці додати від’ємник.

В короткому записі ключові слова місцями не міняємо!

Було  -?

З’їла – 3 цук.

Залишилося – 5 цук.

Розв’язання

5+3=8(цук.)

Задачі на знаходження невідомого відємника

Від’ємник – менше число, тому

Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю.

Привезли 15 саджанців слив. Кілька з них посадили в саду, після чого залишилося ще З саджанці. Скільки саджанців посадили?

Привезли —посадили = залишилося.

  15 с.                                         З с.

Зменшуване – від’ємник = різниця

Привезли- 15 с.

Посадили -?

Залишилось – 3 с.

15-3=12(с.)

 

Було  -8 цук.

З’їла – ?

Залишилося – 5 цук.

8-5= 3 (цук.)

Залиште відповідь

Опитування

Чи потрібно проводити свято "День іменинника" в класі для дітей?

View Results

Loading ... Loading ...
ВІТАЄМО
Бігдаш Олександра
13 листопада
Дмитрієв Марк
12 листопада
Жданов Євгеній
15 жовтня
Андрійчук Мілана
13 жовтня
Пронік Кіра
1 жовтня
Рацина Вероніка
1 жовтня

pirog6

Щастя зичимо вам щиро,
Сонця,радості та миру.
Будьте ви завжди здорові,
Будьте ви завжди красиві
Чемні,лагідні,дбайливі.

Недавні записи